Blogger Templates
create your own banner at mybannermaker.com!

16 November 2010

...RayeR kOrBaN dataNg laGi...

YIppppppppiiiieee....
Hari raya dah menjelang tiba... Tp..akU masiH di Sini. MasiH jauh dari desa yang aKu sayangi. Kelibat warga2 kampus yang bergeGas puLang ke Kampung membuatkan Aku merasa keseOrangan di sini. 
Tapi,ape kan daya...akU da nk fiNal ExaM! KonoN nyer,tU yang aKu piKiR...Tup2,akU X studY pown. EsOk rayer....tapi di sini lah aKu berada,,,jauH dari keluarga...huhuhuu 


Ntah camne esOk... 
NampaK nyer,aKu berayer ngan meOw jer lah yer...
Xpe2.....nnti dapat makan free kat pak ndak esOk!!   hahahaaa....
But honestly i still feel sad n lonely! My dreamz~rayer with my grandma&grandpa dah hncUzz!

So sorry grandma cOz x dapat berayer kat kampong.... ~skg aku dok berseOrangan kat dlam blik smbiL dgr lagu2 febret aKu~
In this mOment,ati saper yg x sdih cOz x dapat blik kmpg?? huhuhuuu )= 
Rayer tetap rayer...walau di mana akU berada...sbgai umat Islam...i have tO celebrate it larr... Aduss...skit hati ler. nape??? cOz i m sO bOring!! 

So...di hari yang mulia lagi bersejarah esOk, aKu nak Ucap selamat hari rayer aidiladha kat sumer2 yang mengeNali aku n yg bru2 nk knal n yang X knal. Pe2 pown...aKu haraP kalO aku ader wat salah ckit2 or banyak2....tlg arr.....maaf kan akU yer.. ishh...cam rayer puaser lr plak! huhuhuhuu


mak Cik limah juruterbanG,
terbang ke maRi di rantau Abang,
Bila terbang ku masuk lObang,
JoM kite smua pakat rayer KorbaNg!

heheeheee....This is pantUn plg baD se abad



No comments:

Post a Comment