Blogger Templates
create your own banner at mybannermaker.com!

17 November 2010

~Rayer Oh raYeR~

And this is what i gOt frOm caFe terBuka Pak Andak masa Rayer!! huh!

Ni jer lah juaDah aKu Masa Rayer...huhuhuuu

Huhuhuuu.....sediH2!! aKu x sempat nak makan lemang...ketupat....rendang.... Sumer da abih di belasah kat warga2 muamalat..... Yang aKu geram nye...dOrang ni lapar ke aper? Ape x nyer... sorang amek 3 pinggan.... Fuhhh!!! Cube arr bertimbang raser ckit kat aKu yang x bLik kampong ni... Bodoh pnyer orang arr!! gerammmm!!!!!

Bayangkan larr wei...dari semalam aku terbayang leh makan lomang pak andak! last2 habuk pon xder. Yang ader juZ pinngan n cawan polistren jer..(piC kat atas)... Sedih tOl larr rayer tauN ni..huhuhuu X syok tolll....Aku lewat sejam jer...yang tnggaL hanya bekas2 kat atas tu...huhuuu Ni larr rayer plg x besh skali dalam diari aKU.. Nak wat camne, kna berkOrban arr ckit2. Tp,bila lapaR mnguaSai.....ermmm....pErOt pn trUs menyanyi merDu. 

Baru aku tau...ni lar perasaan nyer bile x pulang berayer kat kampUng.. Grandma&GrandPa...cucunda nk mintaK ampun dari hjung rambut sampai hjung kaki. Ntah knape hati ni pediH bila mengenangkaN nyer...huhuhuuu So....yg dapat akU wat untuk teNangkan hati akU adalah melalui BloG vanilla akU ni... BtOl larr owg cakap... Hati n perasaan yang sakit harus di Luahkan... i try luaHkan per yg ader dalam isi ati akU ni.. harap sangat ari ni berlalu dengan cepat....huhuhuuu...... Fruuuuussstttt!!!


Ni jer lah yang akU raser dapat hiBurkan hati aKu sekaranG...huhuhuuu.... Ape2 pown,tabaH2!! huhuhuuu Now,i think all of my frenz are having their ketupat,rendang n kuih muih....heheeee... So happy larr dOrang compare tO i yang beraya kat cni nih..


N...1 agi pOblem nyer..aKu still x stUdy btOl2...heheheee...Malaz pnyer psl kOt..huhuuu
I da try mcm cra...tP oTak ni,,malas nak brpkiR.hahahaaa...Sedar atau x, 21/11 ni aKu eXam dah weh...hahaaaa Ntah nak bca aper... Ermmmaku baca bku yang fOrm 6 dlu jer lah.. paham ckit. aKu tau rmai yang pndai drpd aKu tau..huhuhuu Hope aku dapat start stUdy malam ni....


Ni arr bKu nyer....hehehee

I really miZ U grandPa & grandMa....
N all oF my CouSinszz
alSo to my aunt n unCle
n tO my belOved cOusin,Yea@syida





No comments:

Post a Comment