Blogger Templates
create your own banner at mybannermaker.com!

09 November 2010

~meMory fOrm 6~

Geng 6 BerLiaN
~miZ u aLL~

Da lama masa berlalu.. Smpai kn x seDar yanG aKu da masUk U skang. Ermm....ntaH larr. Windu aKu pada FOrm 6 x prnaH pUdar. Walaupown aKu di siNi..tp SeCebiz hati aKu masih di Sana. Suasana keGembiraan yang xkan aKu lupe kan smpai kaPan pown. Aku masih tertanya-tanya. Ape yg Membuatkan kenangan aKu bertambah masa form 6? ~Sebab lelaKi? / kawan2? / SuasaNa?  ataU munGkin... aKu sudaH terbiaSa??  Ahh! akU x kiSah lar, asaL kn aKu puaS ati n hePy masa tu. KalO korang nk tahu, dlu aku ni peMalu n don knoW how tO speaK with a guys toO.. But everytHing changed aFter i kNow sOmeone! Orang ni sumer owg knaL kOt. Walaupown dy ni nakal2 n jahat2 ckit, tp i suke cara dy. N pernaH ada hati nGan mamat ni fOr onCe. Anywhere, xyah larr raser nyer akU perkenaLkan dy.huhuhuuu.....~Let it beCome SECRET of MY HEART~ NoW, becOz oF him i can eveN comMuniCate with eaCh otherS especiallY guyS. Thanks a lOt buddy.  Dah2..kite cter pasaL lain plaK. Jap agi kOrang dapat tangKap siapa gerangan owg yang ana giler2 kn tu..hik3!! yg psti....he is a goOd guys!

Kat skOlah ni laH ak belajar untuK hidUp...belajar untuk berdikari...belajar untuk bertatih dalam dunia penulisan karangaN oMputih...belajar untuK mengenaL erti persaHabatan sebenar....belajar untuk meniRu masa eXam...hahahahaaa...Belajar tentanG hakikat hati&perasaan...belajar untuk menyukai seseOrang...belajar untuk memaafkan seseOrang n belaJar untUk berjAya!!! Susah tau.... kalO x pcaya, LU PIKIR ARR SnDIRI..!! Susah beb nk jadi MaNusia yang betOl2 manUsia ni. aku poWn hairaN gak aRR..

Pe2 pown, kepada saper2 yang raser dy tau cam ne nk jdik manusia..tlg call nO ni yer.
014-..........tuttt.......teKan2 x dapt !! 
 akU memang maNusia...tp, ader laCk gak arr ckit.


~pe2 pown korang tePuk dada...tnye seleRa.~

No comments:

Post a Comment