Blogger Templates
create your own banner at mybannermaker.com!

12 November 2010

~HaRuS beraPa LaMa~





Hari ni aKu menangis lagi... Ntah larr, aKu sndiri pon x paham naper ngan family akU sekarang. My grandma yg sebenarnya baik ati.....tp x di sukai oleh ank2 nyer.. aku x sangka pak cik aku yang paling disayangi oleh nenek aku membenci nenek aku. Sampai sekarang dah masuk 2 tahun dy x blik...huhuhuu...My grandma malam2 asyik nangis jer teringat kat dy. Well, akU pown x paham naper larr cik lias boleh wat cam tu kat mek. Hanya kerana mek marah kat dy macam tu, dy terus pergi tinggalkan umah. Kenape?? Aku sedih sangat2 bile ingat ape yang dy wat kat my grandma. X tkut ke dy kalau2 my grandma pergi...xkembali......Tolong arr,,,naper arr pak cik aku sanggup wat macam tu.. Thats why i said yang family aku berbeza daripada owg lain.. Tapi ape2 pown yang berlaku...aku akan tetap sayang kan grandma &grandPa. 


Aku peruLu taBah
I loVe u sO much granMa&granPa

No comments:

Post a Comment