Blogger Templates
create your own banner at mybannermaker.com!

07 November 2010

I lOve mY life!!

PRcaya atau x...ikut suke ati kOrang 100% arr tp ak btoL2 CYG kat orang yang ak knal...punya seBuah meMorY anNdd pngalamn bersama nnnnn  yg plg penting sharing any poblem! hehehehee... Aku kan banyak PobLem...huhuuu
Kenangan AkU bersama teman-teman sekuliah...with all of my cousin...granma&granpa...sKunk teRsemai laM ati SanU n Bari aKu tau!!

Kenangan brsama mereka n sedikit sebanyak telah bgi aku 1 kekuatan untuk terus berusaha dalam hidup. SuSah payaH bersama.... Bak kata org arr,bersuSah dlu...bersEnang KeMudiaN!
pepatah ni kadAng2 aKu pegang lar ckit2...hahahaa

Aku teriMa seadanya aper yang trjadi kat aku skang..huhuu...... Aku tau, ramai agi kat luar sana yg nasib mereka lebih tenggelam n lebih gelap future nyer. AkU ni brnasib baik larr gak cOz dibesarkan Oleh warga2 BUMI yg baik ati n generous!










meOw!!! tHatS riGht....

No comments:

Post a Comment