Blogger Templates
create your own banner at mybannermaker.com!

29 May 2012

SOON WILL BE HERE !!! Insya-Allah~

Assalamualaikum !! w.b.t

~This picture i gOt from google~
well...thanks goo!


Pulau Langkawi...
tetibe jew nama ni terpalit kat noktah fikiran ku.
Aper yang ade kat sana yer?? haHaHaHaa...
Sampai aku rasa nak pegi sangat-sangat n sangat ni?
Heran aku..
Da buang tebiat sampai nak jual2 external cOmel tau
Wahhh~ parah sudahhh fella...

Langkawi?? Ermm... thinking bOut it
make me STRESS ! HaHaHaa

Ok lah aku story molly sikit.
Sebenarnye macam ni...
Aku tak pernah pergi lagi kat
Pulau Langkawi ni walaupon dok Kedah ni.
NOT ONCE, k?????
Nak tau naper? TIME n MoNEY !! Ouuccchhh~
So, ni ngah gataL nak pergi lah....

Ape yang ade kat saner?
Well, honestly aku pown tak tahu derr~
Aku tgk ore pergi cam best jew dari
tengok wayang..
So, Urmm....errr....cam best!! Well supposely beshhh!!

This semester will be my last semester.
Yeah! I do feel sad and honestly
belom puas agi aku main-main
kat UUM ni tau. I am so sedihhhhh~
So, thats why please let me habiskan sisa-sisa hidup aku
kat sini bersama wonderpull memories with my gengs!
Really...

I REALLY want to go to that Island.
Not because I gedix K.....
But because it will be my last experience travel
to that place as a student..N with my friendss

Bukan nak gi shopping OR window shopping pown.
Jusz nak pi snap a lot of PICTURE using my phone jer...
Camera I tetibe rosakkk yOu~ TETIBE tau!

So, sempena sem last ni...sila kasi can sama aku.
Mau ke Langkawi aja dOnk! enggak jauh sih...
HeHeHeHeee

K, Bubye!

No comments:

Post a Comment