Blogger Templates
create your own banner at mybannermaker.com!

14 May 2012

OMG!! I REALLY TAK SEDARRR

Assalamualaikum !!

Tadi kan kan kannn... I ade post-mortem tau~ Nak dijadikan citer hampir 1 class datang tau. Lecturer pown datang taU. Hampir semua datang NYAHHH!! heheheeheeee...

THEN ... Its started

The majlis start dengan pembukaan kata alu-aluan from pengarah projex yang encem..
OK ...

Setiap biro ditanya !

OMG !!!

Its time for my questionsssss........a lot of question dude!
Then aku memberanikan diri dengan meng KOMEN habis-habisan
almost setiap biro yang bentang. hahahaaa... Ada berani kaa??

Then sampai 1 biro ni, biro tugas2 khas....
I said they are not doing their work... I mean what they do during the program?
I just curious tau, bukan nak tuduh2 u orang tak wat keje.
Pandangan sinis dan tipis mula larr nak timbul.
Aura2 yang hitam legam dok mengelilingi dorang~
Lalat2 beterbangan di atas kepala dorang (apekaH??)
Mata bersinar memandang ku~
Wah...APEKAH???

Then dalam hati aku berkata.....

INIKAH POST-MORTEM??
Awww!!! takut U....
X sanggup nak wat 2 kali post-mortem tau.
hahahahaHaHaHaaaa....

Well, most of my friend said its OK coz this is hOw we're gonna
improve ourself..

Imma gonna tell u "I like improvement!!"
Well, improving ourself can make we look better on other's eyes~
Why we need post-mortem??
This is my though :
- improve ourself
- to know what's the problem that we have
- To analyse who is the true "FREE RIDER"
- to seek the truth
and many more lah kan..

SO, i don't care lah if they nak banned i daripada that class OR nak
masam2 muke mencuka or anything yang bley wat hatiku sakit~
Ape yang penting, i already told them the REAL problem !!!
I hate being alone, but if it because of this small matter (post-mortem)
I can still endure it.

Well, tadi aku da pown selamat menge SEND mesej memohon maaf to
salah seorang mangsa kejadian. Still no reply, but i guess she read my message!
HOPEFULLY !

AND......

Thats all for tonight!
Got meeting at 9 pm~

Monday/post-mortem day@ 8:50 PM

BYE n Muahhxx!



Eh2! ni ke dak yang poyo rajiN tu??
Awww! Rajin Ke NYAHHH!!!???

No comments:

Post a Comment