Blogger Templates
create your own banner at mybannermaker.com!

26 November 2011

~Ni berita baik OR bUruk yer ??~

Assalamualaikum !!

Wah... lame gak aku menyepi. Well, here i am !! Masa yang aku tunggu2. Cancellation~ Aku ni bukan nyer suke sangat coz mungkin merisiko kan markah aku nanti. But.....kalO betOl lah...its a good news for me and my sahabat. Berita baik nyer aku tak payah susah2 nak bayar kan.. N the bad news is....MARKS given by our lecture might be lower ! No way~

So...sekarang ni aku terima jer seadanya. If still kena pegi, TER paksalah kan.... Aku sekarang da dapat terima arr sikit2 our ketua punyer attitude. Yeah~ still dalam process nak kenal2. She's kind actually.. 
"tak kenal maka tak cinta" Dalam konteks ni...lepas aku kenal seseorang tu then baru aku tahu what she looks like actually. She's fine~ Buat masa ni lar...

Okeh, sat tadi Tipah sempat agi gitau kat FB our page yang event ni ntah jadi ke tak becOz of the cuaca yang tak menentu skang. Aku TER seronok sekejap~ & Then senyap balik disebabkan  markah projek ni plak...huhuhuuu

This message is from our MPP, Tipah...
"adakah uols yakin projek kita kan mendapat kelulusan oleh pihak colgis kerana saya mendengar berita bahawa program luar tidak dibenarkan kerana cuaca yang tidak menentu sekarang.sekian.."

xtau info ni betul atau x..



So,camne agak nye yer??
Will they figure it out....
Adakah event ni tak jadi....?
have to be cancelled....
I DON KNOW gUys !!
Lets hOpe.......................^ _^

bYe !

No comments:

Post a Comment