Blogger Templates
create your own banner at mybannermaker.com!

14 November 2011

~MeNdOakaN kepULangaN my lOvely COUSIN~

Assalamualaikum !! 

Agak lama jugak entry blog ini dibiarkan usang ... Al-bizi lah katakan. Bizi ngan raya, keje, bizi Quiz + assignment n banyak agi lah mende alah yang nak kene pikiq. Perrrgggghhh !! kalO nak citer panjang kOnpem cam list cinderella punyer homework lah kan .. 

by da way, tOday my cOusin fathin dah gerak ke lapangan terbang KL n di jangka bertOlak ke jepUn pada hari selasa. I am so proud ngan dia tau.. Ye lah, muda2 da dapat gi luar negara. Jepun plak tu... tp aku still dapat terima kenyataan ni. BUT if KOREA~ 
perrrggghhh !! mau menangis 3 ari 2 malam dowh ! No way lahhh ... 
JelOz tahap menOnggeng kot.


She look ready jew kan? kan? kan? So... sweeetttt~
hopefullay dia selamat pergi & selamat kembali. I really hope that.. Pengalaman yang dia akan dapat memang berharga bagi aku. Kalau aku lah kan..... perrrgghhh !!! mau x menangis terharu.

But, histOry cannot be changed sesuke ati.
THINK abOut it ..

Ape2 pown... aku sentiasa mendOakan mu couz ! heheheee... Aku nak kimOno 1 bleh???? X dapat kimono...nphone sbijik pown jadi lah. hahahahaaaa.. ( Panggg sekali !!! ) Amek ko..

K...BYE !!
wherever yOu are.. I will always with yOu !!
take Care ...

1 comment: