Blogger Templates
create your own banner at mybannermaker.com!

03 November 2013

MY STOLLY MOLLY

Assalamualaikum !

Nape lah malas jew nak berblog-blog ni~ huhuhuuu....
Kena kuatkan diri... fightinggg!!!!

Hello my diary....
Its been a long time we didn't meet right??
Oh my my. I m so sorry coz dah bersarang dah
blog ni. I busy with kids ehem!.... My students~
Well...they look so adorable!
Here are 2 pictures that I snap during Eid celebration at school.
Honestly I love being with them~
Cheerfull and full of energy around them!



6 years Old a.k.a my precious student ever!
Well three of them made me proud because they
had finished their reading book (E-Xtra book)


And what I did masa kat tadika ni adalah.....
Ehem2!!! malas nak cerita panjang.
Ce tengok sendiri yer....





pheeewiiittt!! posing jangan tak posing~
this time iollsss punyer tadika ada majlis OPEN DAY
A.K.A GET TOGETHER with parents.
Ehemm!! I m the MC......heheheheee
Alhamdulillah best!

*
*
*

Celebrating Irfan's birthday!!
HAPPY BIRTHDAY TO YOU SAYANG
da 5 tahun kamu bhaa~

*
*
*

Persembahan from 4 years student
Well...they perform very well~
LOVE THEM!!! 


*
*
*

Tetttttttt!!!!!
NO KOMEN............hahahahaaaa

*
*
*

Lawatan ke rumah ASNAF di Gombak!
We CAre abOut thEm!
YOU???

*
*
*


^_^ my beloved 6 Obedient!
I m proud of them..
they really learn quick and the most important is they are 
Sooooo SWeeeetttt!!!
Ahakkksss...

*
*
*

Ke SOGO....opkozzz! kena pergi walaupun sekali atau 
duopuluh kali...
HaHaHaHaaa

*
*
*

Melawat jalan tarr jap...
melawat jew tau!
Lah sangat...
Melawat punyer melawat dapat gak tudung
2,3 helai... oh! 4 helai yer...
weeeeee

*
*
*

Singgah JAKEL
teman my SIS cari kain...

*
*
*


Jenjalan....sampai MASJID INDIA plak~
Ermmm...siryess ly ramai gak orang yer.

*
*
*

Around MASJID INDIA

*
*
*

Lapaq! Lapaq! Lapaq!
singgah A&W sat na~
amek kauuu.... konyang dapat mende tu.
Aku pon tak hengat dah juadah ape kah??
Fella OH fella...
makan aja kamu tahu donk!
Reward diri coz berjalan sakan.
HaHaHaaa

During Auni BIRTHDAY...
5 Years Old dah budak ni. Congrates sayang!

*
*
*

Fruits and Vegetables PARTY...
Sehari makan buah!
Wahhh.....kenyang beb~
They brought fruits and vege from their home.
a lot you know.

Heheheheee....ekcelly there still many picture yang aku nak tunjuk.
Ape kan daya...mata dah sempoi2 bahasa~

Ape pown...XOXO!!
Love you all..

No comments:

Post a Comment