Blogger Templates
create your own banner at mybannermaker.com!

08 June 2012

Jalan-Jalan Cari Selendang... AHAKKSSS!!

Assalamualaikum!!!

I know I know....
this selendang look so simple but bergaya gitu~
heheheheeee
Thanks tO my friend yang sanggup teman I petang tadi.
Chantek plakkkk aku tengok
By da way, harganya....
ONLY Rm2.30 1...hehehee
N aku sapu 2 helai...for rm5
One..green colour and the other lagi warna hitamm~
Awesome!! kan... kan... kan...??
berbalOi-baloi


This One is my febret colour...
Hot greeN blink blink blink
wah, ngah pokai pown sompat ekau melaram 
cik fella....haiissshhh!


and other style...
my face yang kat bawah ni macam
nak mintak pelempang jew~
Muke tengah angau nak tinggalkan UUM
tercinto ni haaa



*
*
*
*

And another one...is Siryes BLack!




Look miserable becoz still don't have any idea
about the perfect style..
Still looking and find it everywhere~
sOon....I will wear it when I practical
at Travel Agent.. yeaayyy!!
Happy jew kannn.............

Padahal dalam hati...
Dup dap dup daaappp
Panggggg.....!!
Kang da kena lempang ngan cik fura~
HaHaHaHaaa



N see beg yang jalur-jalur tu???
yg tempat letak CORBY tu~
just bought it for only RM1.90
Wah wah wah....
sumer barang murah jew aku pakai
Tambah2 hujung sem ni.
Opppssss!! Akhirrr Sem sudaaaa~


K..nite!
Bubye~

No comments:

Post a Comment