Blogger Templates
create your own banner at mybannermaker.com!

10 March 2012

~ HidUp Aku Kini ~


HallO 2 !!
Assalamualaikum ....

Dah lame kot aku tak menconteng kat entry comel ni~
Okeh.. memang banyak yang nak diceritakan..tapi
aku simpan dulu separuh yer....

15,16 n 17 ari bulan ni..
aku akan bergerak ke Terengganu for class project. hehehee...
Yes! Opkoz lah heppy kan~
We will start our journey malam jumaat till sabtu.
Aper yang nak aku kongsi kat sini......
Walaupun aku ni student TOURISM tapi hOnestly
I KNOW NOTHING BOUT IT !
(tu arr...time dalam class aku sempOi jew dok melakar baju2 nikah cik fura)
heheheheee...jangan maraaa~
Aper2 pown nanti aku pOst sesikit pic2 yang aku snap kat sana.
Using my NEW tepon. teeeheeee...

SecOndly...TRIP to PHUket, Thailand...
Aku nak gi phuket, tapi....belanjawan aku tidak mengizinkan kot.
So, hampa bercampur pilu dan sekali lagi digoncangkan pulak 
dengan pasrah bercampur duka! 
Aduhhh !!! RM370 (jew kowt!!)...murah kan? kan? kan?
Nak memang lah sangat yer kak jah Oii~ ^-^
CANCEL impian ke sana sekejap...

Then....i have gud news tOo.
I bought CORBY !!!
my febret phone dari sem lepas agi.
Well, memang pulus habis, tapi...still aku happy and kurang 
kekucewaan dalam hati !  Yeaayyy ....!!! ^_^V
Pink lagi nyahhh~

N this is luahan privasi dari hati kecil aku~
He gOt someone sudaaahhh! Its mean....
Aku dah tak ade harapan lagi dah nak tackle si dia.
Sabau jew lah. Pasrah blOm...tapi ikhlas sudaahhh
membiarkan dia bersama dia...
hahahaahaaaaa.... 
Disimpul tambatkan~
I really2 terasa and give Up lah ngan dia.
BUT still I m on diet nOw!!!
BefOre i nak kurus sebab dia......
NOW~ its not bcOz of him anymore...
( T__T ) merelakan atau malas nak pikir??
Ntah...

K..aku blah dulu. Nak kemas bilik sat!
Tadi bangun lambat sikit, n hampir2 tak pergi ke tapak program.
BYE !

No comments:

Post a Comment