Blogger Templates
create your own banner at mybannermaker.com!

29 December 2011

~ MEmOry laLu SingGaH KemBali ~

Assalamualaikum !!


Kisah lalu bila dikenang memang Best ... Sebagai seorang student, kOrang tentu pernah ader pangalaMan manis da pahit kan ... Bagi aku, terlalu banyak kenangan manis yang dah aku kutip kat UUM ni. Walaupown yang pahit tu tetibe jew timbUl, tapi oleh kerana aku ni BAIK lah sangat~ aku teLan jew. Wat cam choki-choki... heheheeee.....

Hari ni ... bersaksikan padang kawad, pokok2 yang menjalar, awan yang membiru, langit yang tetibe cerah, suara si kupu2, rumput rampai dan sekelian monkey yang ader ..... AKU HEPPY !! (A'ahh...panjang tOl ko berkias !! PANGGGG ~ jugak kang) teeeheee...

Bila aku heepyyy, tangan ni menggatal lar suruh mencomotkan lagi wall blog aku ni. 

Okey, actually ... its all about RECCERS 15 (4G) !! Still about it ... Hari ni merupakan hari bersejarah dalam family 4G coz we all berkumpul bersama and bakar membakar ayam sampai garing kulit nyer~ BBQ lah dalam bahasa mudah nyer.. hahaaaa... Walaupown garing, bau dan aroma kerjasama antara kumpulan still macam dulu. dannn sentiasa!! thats why i really love this group of people. All of u are so ohhhSemm !!! sangat2 ~ LOVE u ALL ketat tau ! 
( hehehee...nasib baik u olls tak baca blog i )


Still remember this pic ???
YES YESS YESSSSZZAA !!!
OHSEMM .....

Nanti aku citer lain, sekali ngan pic2 nyer sekali aku letakkk~ heeeeee...(gataL!!!)

hopefully we will always being together !! Everytime & Always ....
Sekian ! timo kaseh ....

P/S : I really hOpe U ada kat tempat kejadian tadi ! Baru meriah kawan ku... Cik Fura !!!
Nape larr everytime we have an activity, u always takde. X OHSEEM  tau... (ayat kecewa)
status : blogging sambil makan meehunn putih yang tak abih masa BBQ tadi ...hehehee

BYE n LOVE u !!

No comments:

Post a Comment