Blogger Templates
create your own banner at mybannermaker.com!

19 October 2010

problem oh problem....


huhuhuuu....nasib baik ader blog.. leh gak aku luah per yang terpahat kat dalam ati kcilk ku ni.
aku x tau arr naper aku ni bOross sangat. Ntah larr wei.. aku hairan btOl camne larr agaknyer org2 yang kedekut bleh jer simpan wet.hahaha... ari ni aku masih lagi sedih coz pinjaman aku tertangguh lagi.. TNC kt U ak ni garang sgt seh. smpai susah nk jmper. bizi memanjang jerr..
ntah aper yang m'buat kan dy bizi sgt2.. maklumlah...pangka datuk kOt...


benci ngan kehidupan aku skang... smpai bila larr agaknyer aku ni nk berubah.
dah lar pemalass...baik ati....coMel...kah kah kah....
geli ati aku dgr...

hope lepas aku dapat pnjman pas ni, aku xder dah nak membazir cam aku wat skg ni...huhuhuu

No comments:

Post a Comment